Sunday, October 20, 2013

Orinda dhe gjoksi i saj (FOTO)

 Orinda zmadhon gjoksin?


Këngëtarja Orinda Huta, e cila i është përkushtuar më shumë karrierës në televizion duke lënë pak mënjanë muzikën, ka bërë edhe një ndërhyrje estetike.

Në sezonin e ri, ku shfaqet në spotet e reja publicitare si imazh i “Tring”, Orinda prezantohet me ndryshime në pamjen e saj. Ndryshimi lehtësisht i dukshëm është ai i flokëve, të cilat i ka zgjatur për herë të parë poshtë supeve.
Mirëpo, ajo që bie më shumë në sy është gjoksi i zmadhuar më shumë se dy numra.
Tashmë ndërhyrja estetike në gjoks te femrat e njohura është kthyer në trend. Kësaj dëshire nuk i ka rezistuar as Orinda, e cila bën këtë ndërhyrje të re pas fryrjes së buzëve.
Faqet e thashethemeve në Shqipëri raportojnë se gjoksi i ri i Orindës bie në sy mjaft mirë nga dekolteja e fustaneve të saj, ndërsa ajo shfaqet më seksi se më parë.